דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו פירוק רכבים וכיצד ניתן לעשות זאת בדרך היעילה ביותר 

מאת    [ 21/01/2013 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1738 פעמים ]

כאשר מישהו רוצה למכור את המכונית שלו ישנם מספר אופציות שניתן לפעול, כגון מכירת הרכב לאדם פרטי,מכירת הרכב לסוחר מכוניות או החלפת הרכב דרך חברת ליסינג. השאלה הנשאלת היא מה כדי לנו לעשות עם הרכב הישן שלנו ומהם האופציות השונות בשוק.

במידה ויש לכם רכב ישן עם תקלה מכנית ישנם מספר אפשרויות שנקח בחשבון.

שירותי גריטה  שירותי גריטה הם בדרך כלל בחסות המדינה. הכוונה של המילה גריטה במובן הזה היא להרוס את המכונית ולהורידה מהכביש לצמיתות, המדינה מפעילה תוכנית זו מדי שנה על מנת "לנקות" את הרכבים הישנים מהכביש תמורת סכום סמלי לבעלי הרכבים. שירותי הגריטה הם האוד חשובים וישנה משמעות גדולה לתרומת התוכנית מבחינת איכות הסביבה מכיוון שרכבים שמגיעים לשירותים אלו הם בדרך כלל מעל ל 20 שנה על הכביש .

אופציה נוספת במידה ונחליט למכור את הרכב שלנו נוכל לפנות לסוחר רכבים לפירוק על מנת למכור את הרכב. ישנים המון סוחרים שקונים מכוניות לפירוק וברב המקרים הם מתקנים את הרכבים ומוכרים אותם לבעלים חדשים או מוכרים את הרכב בתור ברזל למוסכים השונים.

תמיד ניתן לשקל למכור את הרכב גם לאדם פרטי, ישנם המון אנשים שמחפשים לקנות רכבים ישנים למטרת אוסף או במקרים אחרים למטרת נסיעה למרות שהרכב ישן. אפשר לפרסם את הרכב באתרים כגון יד2 על מנת להשיג מקסימום חשיפה על מנת להגיע ללקוח שירצה לקנות את המכונית.

במקרים מסוימים אם קניתם רכב מחברת ליסינג חברות אלו רוצות אתכם קרובות אליהם ויציעו לכם קניה מחודשת אצלהם .זאת אומרת שהם יקחו את הרכב הישן שלכם ותקבלו עליהם מחיר (בדרך כלל פחות ממחירון) אבל מחיר הוגן וכל שישאר לכם לעשות זהו להוסיף סכום מסויים על מנת לקבל רכב חדש מהחברה.

אם הרכב שבבעלותכים הוא במצב ממש גרוע ,במידה ויש בעיה שתעלה לכם כמה אלפי שקלים ואין לרכב עדיין וותק מעל ל 20 שנה ובמידה אי אפשר למכור את הרכב לנסיעה האופציה האחרונה שאפשר לעשות עם הרכב היא למכור אותו כברזל. ישנם המון סוחרי ברזל בשוק הישראלי וגם הביקוש לברזל הוא גדול.רב סוחרי המכוניות הם בדרך כלל גם קונים רכבים כברזל וישמחו לקחת ממכם  את הרכב. החסרון במכירת הרכב כברזל הוא המחיר הנמוך יחסית שתקבלו על המוצר.

אז במידה והחלטתם להתפטר מהרכב הישן שלכם חייבים להבין את הדברים לעומק בנושא מכירת רכב ישן.רצוי מאוד לשקול את האופציה של הגריטה בחסות המדינה ובמידה ואין לכם את שקריטריונים אתם מוזמנים ליצור קשר עם בעלי מקצוע בתחום פירוק רכבים על מנת שיקנו את הרכב לנסיעה או כברזל. הייתרון הגדול כאשר אתם מוכרים את הרכב לאדם שעוסק בפירוק רכבים הוא שתקבלו מזומן תמורת המכונית שלכם ותהליך המכירה הוא מהיר יחסית.

נכתב ע"י רן לוי, קונה משאיות לפירוק וגם טרקטורונים לפירוק בכל הארץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב